domingo, 12 de fevereiro de 2012





Look To YouWhitney Houston
(Verse 1)As I lay me downHeaven hear me nowI'm lost without a causeAfter giving it my all
Winter storms have comeAnd darkened my sunAfter all that I've been throughWho on earth can I turn to?
(Chorus)I look to youI look to youAfter all my strength is goneIn you I can be strong
I look to youI look to youAnd when melodies are goneIn you I hear a song I look to you
(Verse 2)After I lose my breathThere's no more fighting leftThinking to rise no moreSearching for that open door
And every road that I've takenLed to my regretAnd I don't know if I'm gonna make itNothing to do but lift my head
(Chorus)I look to youI look to youAfter all my strength is goneIn you I can be strong
I look to youI look to youAnd when melodies are goneIn you I hear a song I look to you
(Bridge)My love is all broken (oh Lord)My walls have come (coming down on me)tumbling down on me (All the rain is falling)
The rain is fallingDefeat is calling (set me free)I need you to set me freeTake me far away from the battleI need you to shine on me
(Chorus)I look to youI look to youAfter all my strength is goneIn you I can be strong
I look to youI look to youAnd when melodies are goneIn you I hear a songI look to you
I look to youI look to you...

Eu olho para vocêWhitney Houston Revisar tradução

(Verso 1)Ao me deitarO céu me ouve agoraEstou perdida sem uma causaDepois de me dar por inteira
As tempestades de Inverno vieramE escureceram meu solDepois de tudo que passeiA quem posso me voltar?
(Refrão)Eu olho para vocêEu olho para vocêDepois que toda a minha força se foiEm você posso ser forte
Eu olho para vocêEu olho para vocêE quando as melodias se foramEm você ouço uma canção, eu olho você
(Verso 2)Depois que perco a minha respiraçãoNão há mais porque lutarNão há mais pensamentos de se reerguerProcurando por aquela porta aberta
E cada caminho que tomeiLevou-me ao desgostoE não sei se irei fazerNada a fazer senão levantar a minha cabeça
(Refrão)Eu olho para vocêEu olho para vocêDepois que toda a minha força se foiEm você posso ser forte
Eu olho para vocêEu olho para vocêE quando as melodias se foramEm você ouço uma cançãoEu olho para você
(Ponte)O meu amor foi todo destruído (oh Senhor)As minhas paredes caíram sobre mimCaindo sobre mim (a chuva está caindo)
A chuva está caindoA derrota está chamando (me liberte)Preciso de você para me libertarLeve-me para longe da batalhaPreciso de você para brilhar sobre mim
(Coro)Eu olho para vocêEu olho para vocêDepois que toda a minha força se foiEm você posso ser forte
Eu olho para vocêEu olho para vocêE quando as melodias se foramEm você ouço uma cançãoEu olho para você
Eu olho para vocêEu olho para você...

Nenhum comentário:

Postar um comentário